Tajemnice domu Anubisa

sobota, 2 marca 2013

Pary :D

Zbliża się Dzień Kobiet i nie mam kompletnie o czym pisać o.o
No to sobie postanowiłam, że zrobię wam notkę z parami :>
Taki mały prezencik na Dzień Kobiet :D
Napiszcie, która Wasza ulubiona ;p
Ja nie umiem wybrać pomiędzy Jeromem i Willow, oraz Patricią i Eddiem :D

1. Mick i Amber :)
Dla mnie byli troszkę przesłodzeni. Chociaż Mick zazwyczaj był cały spocony. Hahahah :D Bez urazy oczywiście ;3

2. Mara i Mick
Ta para to mi się w ogóle nie podobała :<

3. Mara i Jerome
Ta para to nudy same. Ale Jerome słodki jest jak tak się stara ;3

4. Nina i Fabian
Dla mnie to byli od początku dla siebie stworzeni ;3 Ale nie wywarli takiego hmm ... dreszczyku emocji ? ;d

5. Amber i Alfie
Najśmieszniejsza para w całym Domu Anubisa :>

6. Fabian i Joy
Nigdy ich nie lubiłam :< Ale teraz Joy ma śliczny styl *.*

7. Alfie i Piper
Tutaj to Alfie był ... poważny i wgl. I dlatego nie lubię tej pary. Lepiej jest z Amber :)

8. Eddie i KT
Nie lubiłam KT, ale teraz jest całkiem fajna ^^ Ale jako para to nie pasują do siebie :>

I teraz moje kochane, dwie najpiękniejsze pary:

9. Patricia i Eddie
Hahah, mój pulpit :> No kocham ich *.* Są z tymi docinkami tacy słodcy ;)

10. Jerome i Willow

Pokochałam od pierwszego pocałunku, no bo ... yy ... tyle było xd Ale nastrój piękny, muzyka, ciemność ... Piekne ♥ :)


Chyba nikogo nie pominęłam ;o
No jak coś to zobacze i dodam :D

Wera ^^








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz