Tajemnice domu Anubisa

piątek, 1 marca 2013

Wracam sobie po przerwie :)

Heej :D
No miały być notki, ale nie było... No wiem wytłumaczenie niezłe no ale cóż. Musiałam zrobić sobie tę kilkutygodniową przerwę... Teraz na pewno będę notki dodawać :)
Chyba będą dzisiaj 2 aby w jednej nie było za dużo. Bo co za dużo to nie zdrowo :)
Przechodząc do tematu, wrzucę wam linki na nowe odcinki:
House of Tombs - !!! ("Wyprodukowano w Chinach" - Hahahahahah xd)
House of Smuggling - !!!
House of Anicipation - !!! (Odc. po angielsku )
House of Close Calls - !!! (Odc. po angielsku )

----------------------------------------------------------------------------------------------
Szczerze Wam się przyznając jak dla mnie to najpiękniejsza chwila w całym 3 sezonie. Teraz chcę tylko, aby Willow była z Jeromem, ale on chce grać na dwa fronty. Nawet złapałam moment i udało mi się objąć tę chwilę za pierwszym razem. To było takie piękne :) Nie mogę znaleźć tej piosenki ... :)
Chcę jeszcze tylko, aby Peddie było razem :)


Ale mi się wzięło na pary :D
No ale nic, zaraz zrobię notkę ze zdjęciami z twittera :)

Wera ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz