Tajemnice domu Anubisa

środa, 17 kwietnia 2013

Oprzytomnienie i zdjęcia ;>

Oprzytomniałam :D
No więc jakoś to wczoraj w nocy do mnie doszło i ... smutek. :c
Dodam trochę zdjęć z Happy Endu :3
Chwila, muszę je zrobić xd
Willow i Alfie.
Oni są słodcy *.* No jak tu ich nie kochać !
Śmiałam się przez łzy na tej scenie:
No więc Willow dąsała się na niego za zerwanie. I siedzieli w jadalni i:
Alfie: Willow, byłem opętany przez demona ! To ci nie wystarczy ?
Willow: Pff ... Słaba wymówka
Są piękni :)

Mara i Fabian.
Oni tak jakoś dziwnie mi się wydają razem. Chociaż nic do tego nie mam :) I tak moja zryta mózgownica wmówiła sobie, że Fabian będzie z KT ... :) Śmiech Fabiana jest taki fajny xd
Ciekawe ^^

Joy i Jerome.
3857835293865 zdjęcie, które im zrobiłam :) Ale oni są piękni i wprost idealnie do siebie pasują ! <33 Jerome i Mara to nie to :>
Cudnie *.*

Patricia i Eddie.
Tutaj to wy wiecie co ja powiem, ale muszę ... AA, JACY ONI ŚLICZNI ! *.*
Najlepsza scena:
- Słuchaj, Eddie, zrozumiem, jeśli po tym wszystkim będziesz chciał być z KT, na prawdę ...
Eddie: Okey.
Patricia: CO ?!
Eddie (śmiech xd ): Twoja mina xd
Śliczni *.*

Tutaj takie grupowe, na którym już nic prawie nie widziałam tak płakałam *.*
Mogłam dać to, co robili znak Sibuny, ale nie byli wszyscy pokazani, a co się ze mną w tedy działo to jest nie do opisania :)

Ponoć ma być 90 min. ale jako film :>
Czekamy ...

Wera ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz