Tajemnice domu Anubisa

piątek, 15 marca 2013

Hej !
Obejrzałam najnowsze odcinki i nie mogłam opanować drżenia z 2 powodów...
Po 1 ... W tym za tydzień (chyba) Eddie i Patricia się pocałują ! <333 Odcinek 25, zaraz dam linka, tam bd. na końcu w tym mini "zwiastunie" :> Normalnie jak to zobaczyłam to dreszcze ! <333

Po 2 ... Frobisher. Boję się gościa o.o Zepchnął Victora w ten "portal", który prowadzi ... no właśnie ... Mi się zdaje, że do jego grobu o.o Czy od teraz Sibuna będzie działać z Victorem przeciw Robertowi ? ;o
I co z Denby ?! Ona jest hmm ... jakby zakochana w Frobisherze ... :o
I te jego czerwone oczy ! o.o Jak u Voldemorta ! xd No ale w każdym razie jak odprawiał ten "rytuał" to kogo wzywał ? Czyżby samego Anubisa ? ;o
I .... To strasznie dziwne tak na niego patrzeć jak chodzi i mówi i świeci krzywymi zębami xd No ale takie ma ... xdd

No a teraz odcinki:
House of Eclipise - !!!
House of Awakening - !!!
House of Sarcophagi - !!! (Po angielsku)
House of Possession - !!! (Po angielsku)
House of Greed - !!! (Po angielsku)

To co napisałam na początku tyczy się odcinków z tłumaczeniem. Jak będą jeszcze inne z tłumaczeniem to dodam szybko :>

Jutro dłuższa notka. :D

Wera ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz