Tajemnice domu Anubisa

piątek, 22 marca 2013

100. Przecudowna, przewspaniała wiadomość *.*

Pacz!!:
Sory za ten pasek na 2 zdj. :D
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!! <333333333
Moja pierwsza reakcja. Następną było zrobienie zdjęcia ;3
I obejrzałam te scenę już 5 razy xd
To jest ta przecudowna i przewspaniała wiadomość ! *.*
Peddie Forever <333
Ale on ją pocałował jak nawijała i ją zamknął. :D <3
I rozumiałam co mówią mniej więcej. ! <33
No więc on zaczął, że nic jej nie jest, ona, że czekała w salonie, a on o krypcie, a jak zaczęła go wydziwiać jaki to on nie jest to ją pocałował ! <33333
Chce to z tłumaczeniem !
Ale w czasie pocałunku ktoś przeszedł przed kamerę, więc tylko tyle było widać . ;/ <33
Później on przepraszam za tamto a ona uśmiech i okej ! <33


Jezu, ale się rozpisałam xD
No ale 100. Chodzi o to, że to setny post. Łii ! <3 Kocham ! <3 Wszystko ! <3 Always and Forever <3 Jak mawia Snape ... <33 Pff ... Draco <3 Pff ... o czym ja pisze ? <33
TDA ! <3 Mam nadzieję, że postów będzie więcej jak 100, że dam radę napisać no razem z Wika jak skończy karę, kolejne 100, albo więcej. :3


Odcinki:
House of Sarcophagi - !!!
House of Possession - !!!
House of Greed - !!!
House of Deceptions - !!!
House of Rainbows - !!! (Ang. To tutaj ! <3333)
House of Enemies - !!! (Ang.)
House of Suprise - !!! (Ang.)

No więc to na tyle ! *.*
Koniec mojego wspaniałego 100 postu *.*
Ta skromność, wiem ;3
Ale Peddie wraca <3333

Wera ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz