Tajemnice domu Anubisa

poniedziałek, 25 marca 2013

Mamy statuetkę ! ;3

Heej :D
2 dni temu odbyła się gala KCA (Kids' Choice Awards 2013). Polska transmisja była wczoraj o 20. Z fb. wiem, że prawdopodobnie nie wspomnieli o Tda słowem, a przecież wygrali ! Tak, wygrali !
Kategoria: Ulubiony serial telewizyjny UK !
Macie tu zdjęcie takie tam, że wygraliśmy !:
Uhuhhuhu *.* Wygraliśmy ! We are the champions ! :D No, tda wygrało ! Ale my też ! Byliśmy z nimi, więc nagroda jest dla nas. :D
A nagrodą było:
Taka o to statuetka xd
Ich miny mówią wszystko ! <33

Macie jeszcze zdjęcia:
Nie byłabym sobą, gdybym ich jako pierwszych nie dodała ;3 xd

Takie tam z Victorią Justice. ;3
Klariza najładniej ;3 Na serio xd





Tutaj są i te z wywiadów i zdjęcia z fanami :p
Tutaj dziękują na twitterze za statuetkę :'(


Tu jeszcze takie z wywiadów. Sory, że one nie są po kolei, ale znajduje je świeżo, i dodaje jak leci xd
Teraz macie ciąg zdjęć. xd Wszystkie z KCA i z przygotowań do tej gali. Sama się zgubiłam, więc dodaje jak leci, ale nic się na pewno nie powtórzy xd


















No jak dla mnie najładniej się ubrała Ana i Tasie. Klariza też nieźle. Jade już mniej, ale nawet ładnie :>Alex to mi się wcale nie podobała. :c Bez obrazy :>
A teraz  bonus xd
1. Dla fanek Eugene Simona (Jerome):
Ciachoo *.* xd
Tylko brać i ... ee ... o czym to ja mówiłam ? xdd
Zboczeniec jak się patrzy :x xd (Chodzi o mnie jak coś xd )

I 2. :D
!!!  (Kliknij w wykrzykniki xd )
To są pozdrowienia dla polskich fanów od Jade, Brada i Alex. :>

No to tyle. Jak pojawią się filmiki to wstawię ;3

Wera ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz